First Time Fixer
Salt Lake City Condo
Best friends Brittany and Annie have always wanted to take on their own fixer-upper; with Chip and Joanna just a phone call away, they're ready to tackle this condo renovation in downtown Salt Lake City.
With a little help from Chip and Jo, a couple works to transform a historic property into a stunning home in Waco, Texas.
A California couple faces a total gut job when they take on a Northern California fixer to be closer to family.
Hilton and Fiona want to turn their newly purchased historic Baltimore fixer-upper into a home where they can put down family roots and more than 200 plant roots.