Gekidol
Play
Five years ago, the Global Synchronic Urban Disappearance claimed the lives of Seria's family; a ticket to a new, hologram-enhanced style of theatre opens Seria's eyes to a new world of possibilities if she can find the courage to pursue it.
After a successful closing night, Alice in Theater begins preparing for its next production; as Seria polishes her acting skills, the anniversary of the Global Synchronic Disappearance arrives.
After celebrating Seria's birthday, preparations continue for Alice in Deadly School; a surprise development throws a wrench in the troupe's plans, and they scramble to find a solution to the problem as opening night nears.
A second cast shortage forces Seria to play a lead in Alice in Deadly School, and the pressure of this change puts stress on Airi and Seria's relationship; something strange happens with Doll.