Girl Friend Beta
Based on the super hit SNS game of the same title which has amassed over five million subscribers in just about one year and a half, Girl Friend BETA exposes everyday life of high school girls, told intimately from their own perspective. You will live their lives their way, as they meet people, worry about their big trivia, tackling small problems and making challenges that seem like nothing to others.