Gold Rush: White Water
Between Craziness & Insanity
Deep in a remote Alaskan canyon, Gold Rush veterans Fred Hurt and his son Dustin, the Dakota boys, are back searching for gold. But this time, their lives are on the line.
First Gold
In the remote Chilkat Mountains, Fred and Dustin Hurt are on a treasure hunt for Alaska's unfound gold deposits. Will they find the first flakes of white water gold?
The first gold nugget promises a monster payday. But when Dustin dives into the danger zone, a torrent where the current moves rocks, a rogue boulder almost costs him his life.
73-year-old Dakota Fred gets married for the fourth time. And a landslide threatens to unleash a wall of water that could destroy the dive site and kill the miners.
The Dakota Boys' desperate bid to hit bedrock gold is thwarted when 73-year-old Fred's heating system fails mid-dive, and he's overcome by the glacial Alaskan water.