Good Girls Revolt
In 1969, while a cultural revolution swept through the free world, there was still one place that refused to change with the times: newsrooms. Good Girls Revolt follows a group of young female researchers at "News of the Week," who ask to be treated fairly. Their revolutionary request sparks convulsive changes and upends marriages, careers, sex lives, love lives, and friendships.