Hard To Kill
American Bullfighter
Tim Kennedy is heading to Texas to learn about the dangerously selfless job of an American bullfighter. World Champion Bullfighter, Rob Smets, teaches him the skills while he is there.
Tim Kennedy travels to California to learn how to be a bomb technician. He must pass a gruelling test called the Bomb Suit Gauntlet to prove he has what it takes to join a live fire simulation.
Tim heads to the Atlantic to train in the perilous world of commercial fishing. He learns how to haul in the catch and what to do when disaster hits.