Heels
Two rival brothers, one a ring heel and the other a hero, grapple over their late father's wrestling promotion business while vying for national attention in a small-town in Georgia.
Kayfabe
Jack Spade, the owner of the Duffy Wrestling League, controls everything inside his wrestling ring. Outside the ropes, he fights to balance his family and professional life.
As the wrestlers at the DWL worry about the fallout from the previous show, Jack struggles with what direction to take the narrative and the league, especially after an enticing offer from the FWD's Charlie Gully.
Cheap Heat
In an attempt to drum up more heat, Jack enlists the help of wrestling veteran, Ricky Rabies, setting Ace up with a full house for his comeback match against Bobby Pin.
After a house fire forces Jack and his family to move in with Carol and Ace, the two brothers put their differences aside and their heads together to generate a DWL promo to further grow the league's fan base.
When the South Georgia State Fair shows interest in featuring the DWL at this year's fair, it's on Jack to close the deal with an electric night of matches; Bill, Ace and Crystal have their own ideas.
It's the day of Big Jim's baby's baptism and a new beginning for everyone in Duffy. Meanwhile, Jack's running around town prepping and promoting the upcoming match at the fair.