I Saved Myself with a Potion! : Life in another world
Kaede successfully sold the potions she made to secure food and lodging. While searching for a larger bag to carry her massive potion stockpile, she spotted one that stood out as exceptionally tall...!?
Kaede, wanting to make large quantities of potions without being seen, came up with the idea of crafting them by the river outside town. When she placed a request at the guild, a man named Serii and a woman named Rangi appeared before her—!?
Following the apothecary's advice, Kaede decided to open her own stall and sell potions. Just as Kaede was about to start her stall, Serii appeared—?
A group of dragon hunters suddenly appeared. They said they wished to meet the maker of Kaede's potion. One of the dragon hunters, a somewhat gruff elf, possessed a special constitution—?