Ice
Diamond traders at a family-run business attempt to navigate the culturally diverse and turbulent world of the diamond industry.
After a terrible accident, two brothers from a prestigious Los Angeles diamond family find themselves forced to work for a dangerous blood-diamond dealing crime boss.
Jake and Freddy smuggle Lady Rah's diamonds into Vancouver, but things don't go as planned. Cam and Isaac butt heads over the direction Green & Green is taking. New evidence comes to light in the Avi Kreshman case.
The Green family comes together for a funeral, which brings long simmering tensions to the surface. A mysterious diamond dealer with ties to Cam's past arrives in LA.
While Cam and Pieter scheme to gain control of Green & Green, Ava takes a bigger role in the family business against Jake's wishes. In the wake of his father's death Freddy takes steps to get clean. Carlos hits a dead end in his investigation.