Tenshi is a former choirboy who loves to sing, but can’t muster the courage to sing in front of people. So, he settles for a quiet, stress-free academic life. But his peaceful plans turn chaotic after meeting Haruo, an ex-conductor forming a boys choir to restore his name. Tenshi and others reluctantly join. Despite Haruo’s antics, they grow to love performing and aim to win the national contest!