Skip and Loafer
Heading into self-intros, Mitsumi is a nervous wreck. Nao-chan tries to ease her fears, but she makes a choice that she will end up regretting.
Fumi’s in love, but Mitsumi doesn’t have time to internalize it as exams are right around the corner!