Liars Club
In the Liars Club library, the pairs are ready to play and lie. Armed with true and fictional stories and accompanying evidence, they do their best to lead their opponents astray.
Freddy and Anis examine Mcfly and Carlito's 'The Secret Video' story using their research card. It is almost time to head to the debriefing room, and every avenue must be explored. Then it is Melha and Oulya's turn to tell their stories.
Melha and Oulya manage to scare the other players with their car chase story. The other players have to put their thinking hats on to identify which of the girls' stories is true.
Before the last debriefing, the pairs await the piece of evidence related to Freddy and Anis' story. However, a revelation changes everything.