Little Singham
A spinoff of Rohit Shetty's action franchise, this animated series follows brave kid cop Little Singham’s adventures as he defends his town from evil.
Jungle Mein Dangal
Little Singham takes the students of Mirchi Nagar to the Jungle Dhamaal Camp to learn jungle survival skills. Lallu Lafanga and his goons attempt to sabotage the camp, but Little Singham manages to foil every attempt with his Jungle Combat skills.
Kans ka Aatank Part 2
Little Singham and Krishna fight against demons summoned by Kansa and Shambhala, throwing them back in the portal to pataalnagri.
Mantriji and team are invited to Africa for the Festival of Masks, where a magical mask will be put on a new king. Boga steals the mask and gains the power to turn things into gold. Little Singham gets the mask back, which is passed to the African prince.
When Junglee Joker becomes an evil Santa to ruin Christmas for the kids of Mirchi Nagar, Little Singham steps in to stop him and make Christmas merry again.
Little Singham and team help the honey bees of Planet Madhu Gola save their honey from the evil toad Tarrrkaal and bring the dying planet back to life.
The evil toad Tarrrkaal tries to steal the honey from the bees of Planet Madhu Gola. Little Singham and the team help the honey bees and bring the dying planet back to life.