Ten of Norway's funniest people gather in the same room with the following challenge: don't laugh for six hours, while doing whatever it takes to make the others laugh. The winner leaves the house with NOK 100,000 for their chosen charity.
A vulgar boat show proves too much for some. Sigrid sees the need to confiscate a bothersome doll. A comedian is subjected to plagiarism, and there's a sigh of relief when a strong contender is forced to exit the competition.
A recipe for pasta Bolognese becomes a comedy nightmare. Two comedians go head-to-head in a surprising musical battle. A White Joker Card provides the contestants with an out-of-the-ordinary self-defence class.