DKK 100,000 for charity is at stake when ten of Denmark's funniest comedians compete to be the last one to laugh in a crazy competition where it's all about not laughing.
You MUST NOT laugh
DKK 100,000 for a charitable purpose is at stake when ten of Denmark's funniest comedians compete to be the last one laughing.
Ten contestants have become nine, still fighting for the last laugh. The comedy chaos continues as contestants fight tooth and nail to stay in the competition.
There are now only eight left in the competition. It doesn't get any easier for the cast to keep a straight face when Rasmus Botoft performs the legendary "Den lille Gumbas".
Seven comedians are still struggling to make each other laugh. All of them want to win the competition and the 100,000 kroner. However, two contestants are defeated after two red cards are handed out.