Mechanical Marie
Deceitful, Mysterious Marie
The misanthropic heir to a corporate empire loves his new robot maid; one small problem: she's secretly human.
Mistrusted Marie
Marie grows flustered around Arthur and he realises something is up; how much longer can her secret keep up?
Marie struggles to act out a convincing girlfriend mode for Arthur and runs afoul of a wily new assassin.
Arthur refuses to rest despite a bad cold; Marie tries to help and confronts her feelings in the process.
Marie struggles to keep her cool around Arthur now that she realises how she feels about him.
Arthur's birthday sneaks up on Marie; when he reveals he loathes the day, she sets out to make it a happy one.