Mistress Kanan Is Devilishly Easy
Kanan's Easy
The devil Kanan has been cultivating humans to eat their souls... until one of them ends up as her boyfriend.
After catching Kyougi with his old friend, Kanan finds the courage to ask him out on a date that goes awry.
Ami arranges all kinds of ploys to try and get Kanan and Kyougi to finally kiss.
After some embarrassing events leave Kanan flustered, Kyougi skips school to take her on a beach date.