Murder Drones
On a post-apocalyptic exoplanet, worker drones eke out a new civilisation while hiding from rogue robots called Murder Drones. A service bot and killer robot become friends and work together to escape the planet.
Frustrated at being stuck inside her colony, rebellious teen worker drone, Uzi, sets out to find a way to destroy the disassembly drones that threaten her people. However, her actions could have dire consequences for everyone on the planet.
N and V supervise Uzi and her classmates on a camping trip. However, instead of trying to make friends, Uzi tries to find out more about what is really going on, as campers begin disappearing.