My Lady Jane
Who'll Be The Next In Line?
Lady Jane Grey has been betrothed against her will to her cousin; the king is coughing up blood and her best friend has flown the coop, literally.
Mary wants Jane's crown. Frances wants to seize Guildford. The nobility is ready to booze it up at Jane's coronation banquet.