Mysterious Disappearances
[SUB] Sumireko and Adashino work and chat together in the quiet of the bookshop where they're employed. Their manager appears and gives Sumireko a strange book of unknown origins. Just after midnight, she casually picks it up to read it, and then.
Sumireko looks after Oto while Adashino is away; she and Oto run into Uname and spend the evening with her; but their peace is short-lived as the shadow of a new Curiosity draws near.