Occultic;Nine
Underwater
Yuta Gamon, a high school student, runs a blog about supernatural phenomena. With a thirst for an increasing income, he is looking for ways to gain more followers.
A large number of bodies are found at the lake in Inokashira Park. With the arrival of the big news, Yuta diligently updates Kiri Kiri Basara.
Agent Moritsuka visits Café Blue Moon and has a conversation with Yuta about pulling out molars. Is he suspecting something?