Return to Paradise
DI Mackenzie Clarke is forced to leave London under a cloud of suspicion and return to the last place she never wanted to be, her hometown of Dolphin Cove, Australia, where her tenacity and work ethic help her solve murder mysteries.
A famous wellness influencer drops dead in the middle of a packed fun run, so DI Mackenzie Clarke finds herself delving into the world of wellness to solve the murder.
When a radical eco-activist is murdered, Mackenzie and her team must figure out how the victim was killed when the suspects were chained together, unable to reach the victim.