Robert Durst: An ID Murder Mystery
An investigation into a series of unsolved crimes swirling around real estate heir Robert Durst, who is a suspect in the unsolved 1982 disappearance of his wife.
Bobby's Girls
In 1982, mercurial millionaire Robert Durst's 29-year-old wife, Kathie, disappears without a trace; then, 18 years later, Durst's longtime friend, Susan Berman, is murdered, and the real estate heir drops out of sight.