Six Four
DC Chris O’Neill investigates claims of a police coverup in a cold case involving a missing girl, while his wife Michelle travels to London in search of their own missing daughter.
The concluding part of the compelling drama series. Michelle returns to Scotland and accompanies Chris in search of Annabel, and Robert and Mackie face off as the truth emerges.