Vigil
The submarine is left exposed by a reactor shutdown, and the crew races to repair the fault. Kirsten uncovers a feud on board the Vigil, leading Amy to question whether her investigation has been deliberately obstructed.
Kirsten uncovers evidence suggesting the murders were part of a coordinated attack. Her investigation takes her into the heart of Scottish politics, and the Naval cover up of a near catastrophe in the US.
The submarine is forced into lockdown as disaster strikes. With hostile boats tracking and communications down, Vigil's crew have to navigate this crisis alone.
Amy is trapped and running out of time. On land, Kirsten chases down the traitor's accomplice. When the traitor on Vigil puts their plans into action, the crew are forced to fight for their lives.