Sneaky Pete
A thirty-something con-man takes the identity of his past cell mate, Pete, upon leaving jail. He moves in with Pete's long-estranged, unsuspecting family and is roped into the family's law business.
Safe
Tension grows between Otto and Audrey as business flags. Elsewhere, Marius develops a risky plan and remembers how he and Vince became enemies.
Marius must fend off Pete's curious cousins and an ambush as he tries to get to an appointment with his parole officer. Eddie grows desperate, also, Katie helps Marius.
Marius has a hard time manipulating Taylor, who has a temper and a secret of his own. Vince deals with a difficult client.
Audrey and Otto have an argument. Marius makes a significant discovery, Carly has questions, and Julia rekindles things with Lance.