StartUp
A group of tech entrepreneurs must escape an FBI agent, when they create a revolutionary digital currency called GenCoin. The group is under attack for financial crimes, and must work together to evade capture.
Seed Money
When Miami tech visionary Izzy Morales fails to attract funding for her new cryptocurrency GenCoin, financier Nick Talman funnels dirty money from his embezzling father. Meanwhile, gangster Ronald Dacey finds his money is missing, while cynical FBI agent Phil Rask hunts for Nick’s father.
Ground Floor
After Ronald threatens Nick and Izzy, they scramble to return his money in cash. Agent Rask's new partner Maddie arrives just in time to ramp up efforts to track Nick's father, Andy Talman. With gang violence in Little Haiti bearing down on his family, Ronald rethinks Izzy's GenCoin pitch.
Nick, Izzy and Ronald's fundraising is off to a slow start, but Ronald spots an opportunity with a neighborhood VIP. Rask and Maddie catch wind of GenCoin just as Andy tells Nick the truth about Rask. Nick makes a promising business connection.
Nick makes the pitch of a lifetime, reviving GenCoin. Rask and Maddie’s partnership takes a surprising turn just as Rask forms an unlikely alliance. Ronald gets pulled into a wave of violence with his gang.
As Rask slides into a pit of violence and corruption, he fights to regain control. Nick and Izzy absorb a devastating blow to GenCoin. Ronald takes a risk with the company pitch.
Rask is forced clean up his mess. Izzy reaches out to an old classmate and finds a promising lead. Taylor’s discovery of Nick’s predicament places GenCoin in serious jeopardy. In the face of disaster, Ronald has a burst of inspiration.