Stick
Pryce Cahill (Owen Wilson) was headed for golf greatness when an on-course meltdown derailed his career. Now struggling to stay afloat, he goes all in to mentor Santi—a teenage phenom with immense potential—and maybe save himself.
Pryce is down on his luck when a chance encounter at the driving range sends him on a mission to secure the opportunity of a lifetime.
Grossweiner's Law
Mitts and Pryce evaluate Santi’s game over 18 holes. While testing out new clubs, Pryce tries to impart some wisdom about staying in the moment.
The gang hits the road in Mitts’ RV. Pryce’s coaching methods get tested in their first tourney. Santi makes a friend who unlocks his game.
Pryce does everything he can to break through to Santi and get back to training. Zero is presented with an unexpected offer.
Santi tees off at the qualifier with a new caddy as Pryce deploys covert coaching tactics. Mitts delivers harsh truths—and gets some right back.
Ahead of the U.S. Amateur Championship, Pryce gives everyone a rest day on the campgrounds. Mitts takes a risk. Santi makes a painful discovery.