The Studio
Seth Rogen stars as the newly appointed head of a movie studio. Desperate for celebrity approval, he and his executive team at Continental Studios must juggle corporate demands with creative ambitions as they try to keep movies alive and relevant.
The Promotion
Matt Remick is named the new head of Continental Studios—and put in charge of a project that threatens public humiliation.
The filming of an intricate sunset shot becomes complicated by Matt’s set visit.
Matt feels nervous about giving legendary director Ron Howard a difficult piece of feedback.
A reel of film goes missing, sending Matt and Sal on a race against the clock to find it.
Frustrated by her position in the office hierarchy, Quinn wages a war against Sal.
Matt’s ego is put to the test when his new doctor girlfriend brings him to a charity gala.