Surface
A traumatic head injury leaves Sophie with extreme memory loss. In her quest to put the pieces of her life back together—with help from her husband and friends—Sophie begins to question the truth behind her picture-perfect life.
Ictus
Sophie’s physical wounds have healed, but she’s still plagued by memory loss and a feeling that her life is not as it seems.
Muscle Memory
Her suspicions of her husband growing, Sophie attempts to get away from James and learn the real truth about their marriage.
Sophie pushes the boundaries of her recovery, hoping to excavate the secrets buried deep in her mind.
A risky choice lands Sophie in the throes of a hallucinogenic trip that makes her question what kind of person she really is—or was.
James is finally honest with Sophie about their marriage and their past. His betrayals run deep, but not as deep as her own.