Swagger
From NBA star Kevin Durant, filmmaker Reggie Rock Bythewood, and the team behind Friday Night Lights. A basketball prodigy must navigate a maze of pressure if he’s going to overcome the odds against him and learn what it truly means to have swagger.
NBA
All eyes are on Jace, a 14-year-old basketball phenom in the DMV (DC, Maryland, Virginia), who joins a team coached by Ike, a former rising star.
Haterade
Ike merges with another basketball program to form a powerhouse team, while a determined Jace struggles to regain his #1 ranking.
Jace competes with Nick to claim the top spot in the DMV, as Ike confronts his past.
As Swagger DMV go up against the G-Dubs, Jace will have to decide what’s most important—a personal win or a team win.
After Crystal shares a secret with Jace, he worries about her safety and tries to help.
Jace and his teammates deal with the aftermath of their actions. Musa finds out his grandfather has COVID-19.