Taxi Driver
Don't You Want Revenge?
Shaken by an abusive experience, a young woman with an intellectual disability takes up the services of Kim Do-gi and his team of revenge seekers.
With an eye on payback, Do-gi transforms into a deep-pocketed customer to trick Kang Maria's tormentors. Kang Ha-na wonders about a missing criminal.
My Picture Was In The Bag
Do-gi goes undercover as a high school substitute teacher after receiving a call for help from a student who is being severely bullied.
The three bullies' attempts to mess with Do-gi come to a halt when they realise he possesses video footage that could ruin their lives.
While Ha-na looks into allegations of employees suffering physical abuse inside a powerful tech company, Do-gi poses as a new recruit there.
To gain access to Park Yang-jin's inner circle, Do-gi focuses his efforts on infiltrating a key department within the company.