The Fiery Priest
While Father Lee resists pressure to sell land to Hwang Cheol-beom, Hae-il tries his best to stay out of trouble; Gu Dae-yeong gets a new partner.
Angered by the false accusations against Father Lee, Hae-il takes matters into his own hands; Kyeong-seon refuses to reinvestigate.
Hae-il crashes Cheol-beom's award ceremony and discovers revealing documents among Father Lee's belongings.
With witnesses gone and zero help from Dae-yeong, the reinvestigation kicks off with a rocky start. Hae-il suspects Cheol-beom is interfering.
Cheol-beom's minions steal away the witnesses. Hae-il finds that Seo Seung-a is different from Dae-yeong. The church receives more bad news.