The Cheerleader
Trying to save her job, Frankie organises a publicity stunt by filling a car with jelly beans. Meanwhile, Sue fails to make the swim team and realises that she needs glasses, and Brick starts reading his mother's romance novels.
When Axl accidentally breaks down the front door, Mike insists that he fix it in order to teach him a lesson, which leaves the Heck house wide open for days. At work, Frankie needs to sell a car within a week, or she will have to wear a dog suit outside the lot for promotion.