The Tick
In a world where superheroes have been real for decades, an accountant with mental health issues and zero powers comes to suspect his city is owned by a global super villain long-thought dead. As he struggles to uncover the conspiracy, he falls in league with a strange blue superhero. They launch into an adventure brimming with crazed archvillains, blood-soaked vigilantes, and superhuman freakery.
Where's My Mind
Tick and Arthur have a run-in with Miss Lint and her gang. Miss Lint wants the mysterious super-suit that Tick took and gave to Arthur.
Unaware he's being stalked by Overkill, Arthur takes a break from hero life and tries to get back to his normal life. Tick confesses to an existential crisis.
Tick crashes a family party to convince Dot of Arthur's super-heroic destiny. A dangerous party-crasher arrives to threaten Arthur and his family.
Tick and Dot help Arthur try to control his super-suit as the Pyramid Gang pursues them. Miss Lint has an unexpected caller.
Tick and Arthur try to use Ramses to prove that The Terror is alive. Miss Lint takes an old friend's advice.