Trying
All Nikki and Jason want is a baby—the one thing they can’t have. So they decide to adopt. With their dysfunctional friends, dramatic relatives, and chaotic lives, will the couple succeed in building the family of their dreams?
When they learn that another round of IVF would be too expensive and unlikely to succeed, Nikki and Jason start exploring adoption.
Nikki and Jason go to a picnic with other potential adopters—and get intimidated by the quality of their competition.
After a wild night out with Erica and Freddy, Nikki and Jason are faced with potentially disastrous consequences the next morning.
Deciding that they need more hands-on experience looking after kids, Nikki and Jason agree to babysit their friends’ children for a day.
Jason starts getting cold feet about the whole process after a mandatory training session. Karen tells Nikki some bad news.