Witchblade
After Masane arrives in Tokyo, chaos ensues when Rihoko is taken by the Child Welfare Ministry, prompting the Witchblade to be unleashed.
Bewilderment
Masane is conscripted into service by the Doji Group after being reborn a furious force of nature; her daughter wanders Tokyo alone as the reality of her new life sets in.
Masane is now able to provide for Rihoko after asking the Doji Group for a new salary; this brings Masane peace, but not for long as there is a reporter named Tozawa who is looking into the Witchblade.
The Doji Group rescues Masane from the ravaging hands of her clone contemporaries; as she gets whisked away, a savage assailant gives chase.