Wolfe: PI
Private investigator Brian Wolfe is suspicious when a man refuses to go to the police to report that his car has been stolen. What is the man hiding?
An angry husband fears his wife's shopping addiction has returned after countless unexplained charges show up on his credit card, so he hires Wolfe.