Word of Honor
The disillusioned leader of a royal praetorian secret service takes drastic measures to leave his former life behind and enter the world of martial arts.
Rumours of a secret armoury start to resurface, causing the people to begin their hunt for the treasure; Zi Shu and Gu Xiang get into a fight.
Shen Shen, leader of the Mount Dagu sect, arrives at Mirror Lake and gets furious after discovering that his brother's family is dead. He enlists the beggar gang's help to look for Chengling.
Chengling, Zhou Xu and Kexing get into a fight with the beggar gang; Gu Xiang goes to the Lovelace in order to pass an order from her master; Qin Song attempts to lure Chengling into the woods, but Zhou Xu saves him in the nick of time.
Zhou Xu manages to fend off the attackers but gets injured. Lao Wen helps him heal his wounds and tries to uncover his disguise; Zhao Jing and Shen Shen travel to Yueyang to meet Gao Chong.