Charge Around The Globe Australia and Asia
S1, E2: Lexie Limitless' world record world attempt takes her to Australia and Asia, where she meets amazing trailblazers - indigenous Chef Norni, Marine Scientist Dr Vanessa, Buddhist Nun Karma and Ann Osman, the first female Muslim MMA fighter. But it's not all fun and games; new continents means new obstacles. Seriously behind schedule, Lexie has some KMs to stack to get back on track...