S3, E1: Once upon a time, there was a wicked sorcerer named Tarabas, who lived in an underground kingdom with his fearsome mother, the witch, Xellesia. Young and handsome, Tarabas learns that a child born to a king will one day defeat his cruelty. In a panic, he sends his army to hunt down all the king's children under ten, even attacking the castle where Princess Fantaghirò and Prince Romualdo are preparing for their wedding.