S1, E1: Alice is living a happy life in a farmhouse with her husband Salvatore. She is pregnant with her first child. When she suddenly falls and looses the baby she was carrying in her womb, she is shocked realizing that nobody remembers her pregnancy, like it never happened. Sara is kidnapped by some members of a sect that knows her secret power: she can go back in time.