The Returned Lucy
S1, E6: Une massa di disservizî elettrîcs al ha stût fermât il power de ducâ la citât, creando une sensazion di disquiete, mentre che la gente e je veni a unîsi in modi inaspettâts. Camille e Lucy e cjate nuoves rolis te comunitât, Julie e cerca rifugi cun un vechi amîs e Lena e s'avvicine al so misteriôs salvatôr.