The Returned
Adele lota cun se stesse riguardante Simon e pense che e à viste il so spettre. Intant Camille al va fora a cjate i soi amis. Victor al è ancjemò silenzios e nol dis niente.
La vita in città sta diventando gradualmente più inquietante. Decisa a uscire dal nascondiglio, Camille inventa una nuova identità, Lena è inorridita da una misteriosa afflizione fisica.
Une massa di disservizî elettrîcs al ha stût fermât il power de ducâ la citât, creando une sensazion di disquiete, mentre che la gente e je veni a unîsi in modi inaspettâts. Camille e Lucy e cjate nuoves rolis te comunitât, Julie e cerca rifugi cun un vechi amîs e Lena e s'avvicine al so misteriôs salvatôr.