Serge e Toni
S1, E5: Cun la tornade che riven in fûr, a scoprîs che no possono riprendere vite normâli. Camille e Simon a si scoprîs in mût abrupt e Victor a part în cerca dal so assassìn. In incapacità, Lena e je â basse da une figure elusive.