Hanebado! Talento incredibile!
S1, E1: Aragaki Nagisa, captain of the Kitakomachi High School badminton club, lost a game at the Junior Nationals without scoring a single point. She falls into a slump, taking her anger out on the other club members until a new student joins the club.