The First Partner
S1, E1: It's his first day at SAI Corporation, and Tsukasa Mizugaki is excited. After a recomendation from his father, Tsukasa scores a role in the terminal service department. He is tasked to pair up with Isla, a female 'Giftia' android. Their job is to recover other Giftias that are close to expiring.