Famously Single What Are Those?
S1, E1: In the series premiere, eight single celebrities move into a spacious Los Angeles loft, where Dr. Darcy Sterling will help them identify and hopefully solve their relationship issues. After a quick icebreaker exercise, our singles hit the town, and tempers flare up between Brandi Glanville and Somaya Reece.