Celebrity Beef
Good Guy vs. Bad Boy
Ben Higgins and Nick Viall aim to settle their beef via a cook-off in a battle for the better bachelor, hosted by Joel McHale.
Loni Love and Justin Sylvester aim to settle their beef via a cook-off in a battle of the generations.
Caroline Manzo and Dolores Catania aim to settle their beef via a cook-off in an Italian-American battle.