Dragon Goes House-Hunting
After Letty is kicked out, he hires Dearia, the Demon Lord of Real Estate, to find him a new lair. It sounds like a dream, but alas, that last listing he showed was infested with a horde of undead squatters—and no fireplace. House-hunting can be a beast!